رویدادها آرشیو خبر ها
شعبه جدید یوونتوس در قاره آسیا افتتاح شد

شعبه جدید یوونتوس در قاره آسیا افتتاح شد

 

نگاه به آینده و حرکت در مسیرهای جدید برای تقویت حضور هرچه بیشتر یوونتوس در جهان، اصول مبنایی در فعالیت‌های بین‌المللی یوونتوس هستند و این اصول با افتتاح شعبه‌ای جدید در شرق آسیا محقق شده‌ و بانوی‌پیر به منظور حضور هرچه بیشتر و قدرتمندتر در منطقه آسیا - اقیانوسیه رسماً اعلام کرده که وارد هنگ کنگ شده است.

 

حضور یوونتوس در منطقه آسیا - اقیانوسیه مسبوق به سابقه است و سه شریک بین‌المللی این باشگاه یعنی Konami، Ganten و Linglong و همچنین دو شریک منطقه‌ای China Merchants Bank و Costa Cruises متعلق به این منطقه از جهان هستند. همچنین وجود ده آکادمی یوونتوس در شرق آسیا شامل شش آکادمی در چین، یک آکادمی در ژاپن، یک آکادمی در ویتنام، یک آکادمی در استرالیا و یک آکادمی در نیوزلند و همچنین تور تابستانی بیانکونری در شرق آسیا در یک ماه گذشته نشان‌دهنده اهمیت این منطقه برای باشگاه یوونتوس است.
اکنون و با افتتاح شعبه جدید این باشگاه در کشور هنگ کنگ، چشم‌اندازی جدید برای باشگاه و البته طرفدارن آن ایجاد شده است. نزدیک شدن به 171 میلیون طرفدار بالقوه‌ای که در شرق آسیا حضور دارند از طریق برنامه‌ریزی بلندمدت برای کسب اطلاعاتی در خصوص فرهنگ و علایق آنها، علاوه براینکه برای باشگاه دستاورد بزرگی به‌حساب می‌آید، می‌تواند برای شمار زیاد آسیایی‌های علاقه‌مند به بانوی پیر نیز آشنایی بیشتر با تاریخ و دستاوردهای تیم محبوبشان را فراهم کند. علاوه بر این، افتتاح شعبه هنگ کنگ می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط با رسانه‌های بومی برای ارتقاء پوشش‌های اخبار مربوط به یوونتوس در شرق آسیا باشد و همچنین ارتباط با سرمایه‌گذاران و سازمان‌های دولتی را که مایل به توسعه فوتبال هستند فراهم کند.

 

شعبه هنگ کنگ با ارائه خدمات مناسب و فعالیت‌های نوآورانه در راستای نزدیکی هرچه بیشتر به طرفدران آسیایی خود و جذب همکاری‌های بلند مدت حرکت می‌کند. شعبه هنگ کنگ که در بهترین و مشهورترین منطقه تجاری جهان واقع شده است توسط فدریکو پالومبا زیرنظر جورجو ریچی مدیر ارشد مالی یوونتوس اداره خواهد شد و از افراد با استعداد بومی که دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه توسعه تجاری، بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک هستند نیز استفاده خواهد کرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: